• Wpisów: 343
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 22:33
  • Licznik odwiedzin: 39 219 / 2303 dni

kasiunia98985

Jak coś ci nie pasuje to SPIERDALAJ ! ♥: Podobał mi się się od dawna ale nie zwracał na mnie zbyt wielkiej uwagi . ! Często mi dokuczał i mówił coś co wypowiedziane z jego ust bolało mnie . ; ( Ale była jedna dobra wiadomość miał jechac ze mna na wycieczkę do Włoch ! Strasznie czekałam na ta wycieczkę bo miałam nadzieje ze cos tam się zmieni ! Chciałam żeby zaproponował mi abym siedziała z nim w autobusie , ale wybrał ją nienawidzę jej od dawna ! za każdym razem wchodzi mi w drogę . . ! Czułam się z tym wszystkim dziwnie bo przecież miałam chłopaka a wiecej uwagi poświęcałam mu . Wiem że to głupie ale ja już tak mam . Czułam ze coraz bardziej mnie do niego ciągnie ! Problem był tylko taki ze on za bardzo za mną nie przepadał ! . Wycieczka zblizała się coraz bardziej a ja mając tą głupią nadzieje cholernie się z tego cieszyłam ! Tak wiec nadszedł w końcu 18 marca dzień wyjazdu . Od rana zamieszanie w domu bo przecież trzeba wszystko wsiąść ze soba .. Kiedy tylko dojechaliśmy do Opola na zbiórke od razu zapytałam czy on już jest . Był . Po jakimś czasie wsiedliśmy i wyruszyliśmy do Włoch , siedział jakies 3 siedzenia przede mna . Pisałam do granicy z Mateuszem i po prosił żebym mu obiecała ze ta wycieczka miedzy nami nic nie zmieni i ze mnie nic po niej nie będzie łączyło z Kamilem . On zawsze był o niego zazdrosny . Obiecałam mu to . chodź dobrze wiedziałam ze już na to za późno . . . Po długiej drodze w końcu dojechaliśmy . Na początku zwiedzaliśmy Padve , już wtedy Kamil poszedł ze mną i z moja grupka . To mnie cholernie zdziwiło bo przecież on nigdy na mnie nie zwracał uwagi ! a wtedy ? Wtedy cały czas chodził ze mna i do tego cały czas żartował i wyglądało na to ze dobrze się bawił . Nie tylko ja to zauważyłam . No ale cóż czas szybko Minoł i trzeba było jechac dalej a dokładnie do Asyżu . Wiec znów to co mnie najbardziej wkurzało czyli to że on siedział z Magda . Całą droge o tym wszystkim myślałam . Wmawiałam sobie ze to nic wielkiego ze dam rade to w sobie zabic , przeciez miałam Mateusza . ! Ale te wmawianie dawało mi tylko coraz bardziej do zrozumienia ze cos do niego czuje . ! ;( Po 2-3 godzinach byliśmy już na miejscu , przewodnik cos tam załatwiał a my mieliśmy przerwę na jakimś parkingu . I znów te zdziwienie bo siedziałam sama a on podszedł i zaczął ze mna gadać ! Gadaliśmy o wszystkim i o niczym niby normalna rozmowa ale dla mnie to było coś wiecej . chwile potem znów cos zwiedzaliśmy a on nadal był obok mnie . serce biło mi jak głupie a w głowie tylko jedna mysl . Myślałam o tym czy to wszystko miało tylko dla mnie takie znaczenie czy tez dla niego . Ale doszłam do wniosku ze chyba jednak tylko dla mnie bo chwile potem on znów stał obok Magdy . ! w końcu byliśmy w hotelu . Na kolacji znów siedział obok mnie przy stole . Strasznie się cieszyłam bo przeciez chodziło mi o to żeby się do niego zbliżyc . .Po kolacji poszłam do swojego pokoju i dostałam sms o tresci ,,przyjdz do mojego pokoju ale sama ,, był to sms od Kamila . Bardzo mnie to zaskoczyło ale poszłam . Przyszłam i dosc długo siedziałam u niego i dobrze się bawiłam co chwile ktoś coś mowił smiesznego albo on sam rzucał we mnie mydłem aż w koncu oberwałam w oko . zaczełam płakac a on podszedł .Przeprosił mnie i usiadł obok . a ja tak cholernie chciałam żeby mnie wtedy przytulił . ! Wszystko wydawało się być w porządku . gdyby nie to ze mnie ta cała sytuacja dobijała ! W domu czekał na mnie Mateusz a ja zamiast myśleć o nim mam w głowie cały czas Kamila . . . ; ( Następnego dnia spędziliśmy znów cały dzień razem ! I strasznie zastanawiało mnie to czy mu się podobam . Wiec napisałam do niego sms z tym pytaniem . Odpisał mi ze woli o tym pogadac jutro . To mi dało do zrozumienia ze mu się nie podobam . . dzień Minoł mi bardzo dobrze . połowę drogi z Asyżu do Watykanu pisałam z nim sms pomimo ze siedział 3 siedzenia przede mną . A do tego potem wracaliśmy do hotelu pociągiem i było strasznie wesoło ! Mieliśmy po powrocie kolacje na której również nie było nudno ! a potem jeszcze usiadłam na mokre krzesło bo Kamil mi nic nie powiedział . hahaha miałam cały tyłek mokry a on się ze mnie śmiał ! I znów cały wieczór przesiedzieliśmy razem ! Kolejny dzień zapowiadał się długim dniem , pobudkę mięliśmy już o 4 rano a śniadanie godzinę potem . Już o 6 rano wyjeżdżaliśmy do Watykanu na plac Św. Piotra . Siadł obok mnie w autobusie co mnie ucieszyło . ! Miałam wtedy ochotę się do niego przytulic i już tak zostac . Ale strasznie się tego bałam . ;( dzien do południa polegał na zwiedzaniu ale było bardzo fajnie . Potem mielismy czas wolny , który dla mnie był bardzo miłym czasem ! Cholernie się już wtedy do siebie zbliżyliśmy . cały czas czekałam na to żeby poruszył temat mojego wczorajszego pytania ale on nic . . Było tak gdybym o nic nigdy nie zapytała . Wziełam telefon do reki i znów napisałam do niego czy mi odpowie na moje pytanie .Wtedy on mnie zostawił i poszedł gdzies sam . Jego mina nie była najlepsza . ! ; ( Przez dłuższy czas nie odpisywał . Strasznie się bałam ze przez to pytanie nie będzie się już do mnie do konca wycieczki odzywał . ! Kiedy moje koleżanki zauważyły ze on jest gdzie indziej i ja tez zdziwiły się bo zdążyły się przywzwyczaic do tego ze spędzam czas z nim . Od razu zaczęło sie pytanie jego i mnie co się dzieje . Jedna z nich porozmawiała z Kamilem i odpisał mi ze mu się podobam . ale nie wziełam tego na serio bo przeciez on przed wyjazdem cały czas mi dogadywał a do tego Mateusz to jego kumpel z klasy ! . Jakos tak wyszło ze do hotelu znów wracaliśmy pociągiem . Stał obok mnie bo niestety nie było gdzie usiąść . było tez bardzo ciasno wiec staliśmy blisko siebie . można powiedziec ze prawie przytuleni do siebie . Po pewnym czasie zaczełam czuc ze jego reka zmierza w strone mojej reki . ! Domyśliłam się ze chce mnie za nią złapac ale bałam się . ! W tej chwili nie myślałam o niczym innym tylko o tym co będzie dalej !. Jakies 3 minuty później odwazył się to zrobic . Serce waliło mi jak szalone ! a w głowie miałąm tylko jedna mysl . a myślałam o tym co to wszystko znaczy ? ! i czy w ogóle ma jakis sens. Wysiedliśmy z pociągu . puściłam go bo przeciez byłam z Mateuszem i nie chciałam żeby kto kolwiek się dowiedział o tej całej sytuacji . Z dworca do Hotelu szliśmy piechotą jakies 20 min drogi . Szedł nadal obok mnie i kiedy tylko ruszyliśmy złapał mnie kolejny raz za reke . Szliśmy tak gdby nigdy nic . rozmawialiśmy o wszystkim .Wiedziałam już ze to co do niego czułam zwieksza się coraz bardziej . Nie była to dobra wiadomość bo przeciez obiecałam Mateuszowi ze po powrocie wszystko będzie tak jak dawniej . Tyle ze ja już nie dawałam rady . Cholernie chciałam żeby w koncu mnie przytulił , żeby w końcu powiedział mi ze mnie kocha ! . Zjedliśmy kolacje i poszliśmy do swoich pokoi . Kamil znów poszedł do nas . siedzieliśmy znów jakby się nic nie stało . Aż w koncu zaproponowałam żebyśmy poszli pogadac do łazienki bo tam było jedynie pusto i cicho . Zgodził się . Weszliśmy tam i stanął naprzeciwko mnie . Spytałam go jeszcze raz czy naprawde mu się podobam . Odpowiedział ze tak i mnie przytulił . W tej chwili nie myślałam o tym co będzie ze mna i z Mateuszem . Wtedy byłam już pewna ze się zakochałam w Kamilu . Pocałowałam go i to była chyba moja najlepsza decyzja w tym dniu ! Cholernie się tego bałam ale nigdy nie będę tego załowała ! chwile potem usłyszałam ze mnie kocha ! Byłam w siódmym niebie ! od dawna o tym marzyłam . . Wszystko wydawało się być już szczesliwym zakończeniem . A tak naprawde najgorsze było dopiero przede mna . Musiałam zakończyć związek z Mateuszem . Jak dla mnie to było to bardzo trudne bo chciałabym to zrobic rozmawiając z nim prosto w oczy a wtedy jednyna opcja była rozmowa przez telefon ! . Cholernie bałam się tego bo przeciez mu to obiecałam . obiecałam mu ze wszystko będzie po staremu . A tu . . Ale musiałam . Już nic do niego nie czułam . . Kiedy już mu o wszystkim powiedziałam zaczełam płakac . sama nie wiem czy ze szczęścia czy dlatego ze to wszystko tak się skończyło . ! Droga powrotna była 10000000000000000 razy lepsza niż droga do Włoch . Siedziałam z Kamilem ! Nigdy ale to nigdy nie było mi tak dobrze z nikim innym ! Teraz od powrotu mineło 3 miesiące i nadal jestem z Kamilem ! Nigdy nie będę żałowała tego co tam zrobiłam . ! Cholernie go kocham i teraz jestem pewna tego ze warto spełniać swoje marzenia ! Jeśli chcesz coś osiągnąć czasem musisz podjąć trudna decyzje wybierając prawidłową drogę w życiowym labiryncie ! / Nie Ogarniam ;(

• Pozostało 1000 znaków
Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego